ZAWIADOMIENIE
XXVI REGATY ŻEGLARSKIE
O PUCHAR PREZYDENTA MIASTA EŁKU
w klasie Optimist gr B
TERMIN I MIEJSCE REGAT:
BIURO REGAT: Biuro Regat mieścić się będzie w siedzibie Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Ełku .
PRZEPISY: Regaty zostaną rozegrane zgodnie z „przepisami” zdefiniowanymi w Przepisach Regatowych Żeglarstwa 2021-2024 World Sailing oraz regulaminami PSKO.
WARUNKI UCZESTNICTWA I ZGŁOSZENIA DO REGAT:
Wpisowe do regat 80 zł/zawodnika.
Zgłoszenia przyjmowane będą w Biurze Regat w dniu 03.06.2023 r w godz. od 800 do 0930
Podczas procedury zgłoszeniowej w miejscu regat, obowiązuje posiadanie następujących dokumentów:
WYMAGANIA DLA ZAWODNIKÓW:
W regatach mogą uczestniczyć zawodnicy posiadający uprawnienia wynikające z Kodeksu Uprawnień ISAF.
PROGRAM REGAT
Sobota 03.06.2023 r
godz. 800 do 0930 zgłoszenia do regat
godz.1200 start do pierwszego wyścigu
Niedziela 04.06.2023 r
godz. 1000 start do kolejnych wyścigów
godz. 1430 planowane zakończenie regat .
INSTRUKCJA ŻEGLUGI: Będzie dostępna w dniu 03.06.2023 r w biurze regat podczas przyjmowania zgłoszeń
TRASA REGAT: Trasa regat przedstawiona będzie w IŻ.
PUNKTACJA: Stosowany będzie system punktacji określony w Przepisach Regatowych Żeglarstwa WC edycji 2021-2024.
Przy rozegraniu 3 wyścigów regaty zostaną uznane za ważne.
Przy rozegraniu 4 i więcej wyścigów najgorszy rezultat jachtu będzie odrzucony.
PRAWA DO WIZERUNKU: Zgłaszając się do regat zawodnik wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystanie swego wizerunku przez organizatorów i sponsorów podczas zdjęć, filmów i innych reprodukcji w czasie trwania regat oraz we wszystkich materiałach dotyczących regat.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
Dane osobowe zawarte w zgłoszeniu do regat będą wykorzystane przez administratora danych osobowych – Uczniowski Klub Sportowy Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Ełku ul. Grunwaldzka 10 do celów przeprowadzenia zawodów.
Niniejszym każdy zawodnik zostaje poinformowany, że podanie danych jest dobrowolne, lecz konieczne do udziału w regatach oraz że przysługuje mu prawo dostępu do treści jego danych i ich poprawiania.
Umieszczenie danych osobowych w publicznie dostępnych wykazach i informacjach: listach startowych, wynikach regat, zestawieniach protestów i innych dokumentach, których publikacja jest konieczna do przeprowadzenia regat zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zgoda dotyczy następujących danych: imienia/imion i nazwiska, nr licencji zawodnika, przynależności klubowej, daty urodzenia. Ustalenia zawarte w tym punkcie dotyczą również osób wspierających zawodnika.
NAGRODY:
Zwycięzcy regat otrzymają
Kat. dziewcząt
– do lat 9 I – III miejsce puchary , nagrody i dyplomy
– powyżej lat 9 I – III miejsce puchary ,nagrody i dyplomy
Kat. chłopców
– do lat 9 I – III miejsce puchary ,nagrody i dyplomy
– powyżej lat 9 I – III miejsce puchary ,nagrody i dyplomy
ZASTRZEŻENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI:
Wszyscy uczestnicy biorą udział w regatach na własną odpowiedzialność (Przepis 4 PRŻ). Żadna z czynności wykonana lub niewykonana przez organizatorów nie zwalnia uczestników regat od odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę spowodowaną przez zawodnika lub jego jacht wynikającą z udziału w regatach.
INFORMACJE I OSOBY KONTAKTOWE:
Biuro zawodów 887 877 101
Robert Bielecki 602 29 68 78
Projekt : „XXVI REGATY ŻEGLARSKIE O PUCHAR PREZYDENTA MIASTA EŁKU” dofinansowano z budżetu Miasta Ełk.